Monday, July 16, 2012

එතකොට මම.............

බ්ලොග් කරන්න පටන් ගත්තට මොකෝ ලියන එකනම් මාරම කම්මැලි වැඩක් කියලා තේරුණේ පස්සෙයි. ලියන්න ඕනේ කියලා හිතපු දේවල් කීයක් කියලා නම් අතැරලා දැම්මද පහු ගිය ටිකේ.. මම හිතන්නේ මේ වෙනකොට වලාකුළ සින්ඩියෙනුත් පන්නලා දාලා ඇත්තේ.කොහොම උනත් මේකනම් ලියලා තියා ගන්නම ඕනේ කියලා හිතුණා.

පහුගියකාලේ වෙච්ච දේවල් නම් අපමණයි. ඒ අතරින් එකක් තමයි බයිසිකල් අඩව්ව. අතුරු පාරකින් වට පිට නොබල පාරට බයිසිකලයක් දැම්ම ගොනෙක් බේරන්න බ්‍රේක් පාගලා මාව ලිස්සල වැටුනා. ඇදන් හිටිය ඩෙනිමටයි දාගෙන හිටිය සපත්තු දෙකටයි පින් සිද්ධ වෙන්න දණිස්ස චුට්ටක් සීරිලා මම බේරුණා. හැබැයි ඉතින් මට ඒ තිබිච්ච පින මගේ බයික් එකටවත්, සපත්තු දෙකටවත් ඩෙනිමටවත් තිබුණේ නෑ.

තර්ඩ් පාරිටි ඉන්ෂුඅ'රන්ස් දාලා ඉතුරු කර ගත්ත සල්ලි වලින් බයිසිකලේ දඩ බඩ ගාලා අටව ගත්තා.


(නැත්නම් ඉතින් හදිස්සියකට කකුකුස්සියකටවත් යන්න වාහනයක් නැති වෙනවනේ.එහෙමලු අපේ අම්මා කිව්වේ.)

ධාතුසේන රජ්ජුරුවන්ගේ නිධානේ වගේ සන්තකේට තිබ්බෙ ඩෙනිම් දෙකයි. ඒකෙන් එකක් බරු ගිහිල්ලා. හිතා ගත්තැකිනේ මගේ තත්වේ. නුඹ නාඩන් අපිට පිස්සු කියලා මම ඉතින් හැම අහිංසක පිරිමි දරුවෙක්ම කරන දේ කලා.

(ඔය තේරුනේ හරියටම‍‍.. එහෙම තමයි කලේ..)

හෝදන්නේ නැතුව එකම ඩෙනිම දිගටම ඇන්දා.. ඒත් සති 2 1/2 විතර යද්දි මට තේරුණා මොකක් නමුත් ලොකු වෙනසක් ටික ටික සිදු වෙනවා කියලා

(ඔය නහය වහගත්ත ගෑණු ලමයි දැන් අත අයින් කර ගන්න. දැන් ඒක හෝදලා තියෙන්නේ)


ඉතින් මම තීරණය කලා හුදී ජනතාව‍ගේ පහන් සංවේගය වෙනුවෙන් අළුතෙන් ඩෙනිමක් ගන්න. ඒත් ඉතින් අදකාලේ තනියෙන් ඇඳුම් තඩ අසේ රිංගන්න පුළුවන්ද ලැජ්ජ බයට හැදිච්ච කොල්ලෙක්ට... ඒක නිසාම මම මගේ අතිජාත යාළුවෙක්ට කතා කලා ඔය වැඩේට යන්න.

අඩෝ මාර සීන් එකනේ, මම බයිසිකලෙන් වැටුණනේ.. 


අප්පට සිරි දැන් තෝ කොහෙද? ඉස්පිරිතාලේ ද? ගොඩක් අමාරුද ?


වැටිලා දැන් ටිකක් දවස් බං.. දනිස්ස ලෙලි ගියා.. දැන් ගොඩක් දුරට හොඳයි...


ඇයි @$$% තො කියන්න එපෑනේ. අපි එනවනේ ඇපල් එහෙම අරගෙන

ඒවා ෂේප් බං.. ඒක නෙමේ සීන් එක ඩෙනිම ඉරුණ බං.. අළුතින් එකක් ගන්න ඔනේ..

එල එල යමු වෙලාවක..


යකෝ ඉක්මනට ගන්න ඕනේ.... අදින්න එකක් නෑ...


මේ දවස් දෙක තුනේ වැඩක් තියෙනවා මඩං.. සැටර්ඩේ යමං...


එළ එළ. එහෙනම් සැටර්ඩේ යමං.....




ඔන්න ඉතිං  මම දත කට මැදගෙන ගානකුත් එකතු කර ගත්තා. ගන්නවත් එකේ හොඳ ඩෙනික් ගන්න එපෑනේ...

ඔන්න ඉතින් කාලය ඉගිලී යයි ඉගිලී යයි කියලා සිකුරාදා උනා... ටිකක් රෑ වෙන්න ඇරලා මම අරූට කොල් එකක් ගත්තා..


කොහොමද මචං ?? මොකද වෙන්නේ ?

මුකුත් නෑ බං.. මේ යාළුවෙක්ගේ පොඩි වැඩක් කලා.. යාළුවෙක් හෙල්ප් එකක් ඉල්ලුවම බෑ කියන්න බෑනේ බං..

ආහ්... එළ එළ... මේ ඒක නෙමේ හෙට උබ එනවනේ ෂොපිං පාරක් දාන්න ??

අම්මට සිරි.. අඩෝ හෙට එන්න වෙන්නේ නෑ බං.. යාළුවෙක්ගේ වැඩකට යන්න තියෙනවා.. අපි වෙන දවසක යමුද ?

($@!$%$$$ @$&*%$ ^&^%^ මම තොගේ යාළුවෙක් නෙමේද එතකොට? )

ආ.. එළ එළ එහෙනම්.. උඹ ෆ්‍රී වෙලාවක කියපන් යමු...




(කියවන අයට කියන්න තියෙන්නේ, මෙහි ඇති හැම අකුරක්ම මනඃකල්පිතය කියලයි. ඇත්තට මෙහෙම දෙයක් උනොත් කොහොමට තියෙද ඈ ?)


4 comments:

  1. අඩේ.... උඹ වැටුනේ නැද්ද එතකොට. අපරාදේ..

    එහෙනම් දිගටම ලියන්න පටන් ගන්න.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) වැටුනා බං... දණිස්ස පතුරු ගියා..

      Delete
  2. පිස්සු හැදයි සද බබළයි කිව්වලු‍. මම හිතුවේ උඹ වැටුන කියල බං...

    ReplyDelete